FÖRFATTARKVÄLL MED IDA 16 FEBRUARI - "VAD SA DU?"

Ida Bäckström berättar om sin nyutgivna bok ”Vad sa du?” och visar bilder från sina resor till Nepal.

Det är en tidig morgon i januari 2013, Ida är 26 år gammal när hon vaknar upp i tystnad. Hon har drabbats av det som inte skulle kunna ske – plötslig dövhet på båda öronen.
I boken ”Vad sa du?” får vi följa hennes resa att försöka anpassa sig till ett liv som hörselskadad och CI bärare, en resa som tar henne till både Nepal och Bali i sökandet efter sig själv och meningen med livet.

Den här kvällen kan också vara intressant för dig som har en dröm om att åka till Nepal och vandra. Ida kommer att berätta om sina resor till Himalaya, kanske vill du följa med Ida nästa gång hon reser?

ANMÄLNINGSFORMULÄR:

Kursen kan vara fulltecknad även om detta inte syns på hemsidan - i sådana fall kontaktar vi dig.

Det går också bra att anmäla sig via telefon:
070-628 26 55.

DATUM & PRIS: